Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg

1.     Üzemeltetői adatok, információk

2.     Panaszügyintézés

3.     Tárhely szolgálató

4.     Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

5.     A kínált termékek kategória besorolása

6.     Rendelési információk

7.     A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

8.     Rendelés lépései

9.     A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetése

10. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók

11. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató

12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

15. Adatkezelési nyilatkozat

16. Jogorvoslati lehetőségek

17. Egyéb rendelkezések, információk

18. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

19. A BLACK FRIDAY utalványok felhasználási feltételei (2018)

1. Üzemeltetői adatok, információk

Üzemeltető: 1234 Development Solutions Kft.

Székhely: 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.

Adószám: 27076181-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-348074

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus levelezési cím: info@gymstore.hu

Telefonos elérhetőség: (06-20) 480-0016

Személyes átvételei lehetőség: 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik 10:00-tól 18:00-ig

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 2-5 munkanap

Webáruház domain: gymstore.hu

2. Panaszügyintézés

A panaszügyintézés helye az üzemeltető székhelye.

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok

Levelezési cím: 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.

Elektronikus levelezési cím: info@gymstore.hu

Telefonszám: (06-20) 480-0016

3. Tárhely szolgáltató

Tárhely szolgáltató cégnév: Kontornet Bt.

Tárhely szolgálató székhely / cím: 9081 Győrújbarát, Fő u. 45.

Tárhely szolgálató e-mail cím: info@startuzlet.hi

4. Megvásárolható termékek köre

Webáruházunkban vitaminokat, étrendkiegészítőket, fitnesz ruházati termékeket és felszerelést, valamint sporteszközöket, gépeket rendelhet.

5. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Vitamin & étrendkiegészítő
  • Ruházat & felszerelés
  • Sportszer & fitnesz berendezés

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, a szállítás díját csak abban az esetben, ha ez a termék leírásában külön fel van tüntetve. A szállítási díjak minden esetben tartalmazzák a csomagolási költséget. Egyes fizetési módok választása díjköteles.

6. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

7. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik, munkanapokon 10-18 óra között.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, vagy az adott munkanapon nem kerül sorra, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben írásban vagy szóban visszaigazolja, hogy várhatóan mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az átlagos teljesítési idő szállítási és fizetési módtól, valamint az adott termék(ek) rendelkezésre állásától függően 1 és 10 nap között lehet.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget a termékleírásokban szereplő, gyártók vagy beszállítók által biztosított termékleírások tartalmáért, az abban megfogalmazott állítások törvényi megfelelőségéért.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Több részletben történő teljesítést a megrendelővel történő egyeztetést követően tudunk vállalni. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

8. Rendelés menete

1.     A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2.     Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.

3.     Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

4.     Megrendelés

5.     Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*

6.     Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

7.     Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követen Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.

8.     A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

9.     A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

* A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

Megrendelésének leadásához telefonos segítséget kérhet munkatársainktól.

9. A megrendelt termék / házhoz szállítás fizetésének módja

  • előreutalás (ingyenes)
  • utánvét fizetés készpénzben (kosár érték alapján, de min. 300 Ft)
  • utánvét fizetés bankkártyával (kosár érték alapján, de min. 450 Ft)
  • Online fizetés bankkártyával vagy PayPal számláról (kosár érték alapján, de min. 400 Ft)

A szállítási díj a rendelési értékhatárnak és a csomagsúlynak/terjedelemnek megfelelően változik. A „Feldolgozás alatt” visszaigazoló levél a rendelés feldolgozásának megkezését igazolja, a pontos végösszeg a „Szállítás alatt” tárgyú visszaigazoló levélben – a csomagsúly ismeretében - kerül véglegesítésre.

A számlát és bizonyos termékkör esetén a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Előreutalásos fizetési mód választása esetén a megrendelés összeállítása után kiállított számla alapján tudunk belföldi banki átutalást fogadni. Devizaszámláról való átutalás banki díjait nem áll módunkban átvállalni, ezért kérjük, hogy csak forintszámláról indítson utalást. A bankszámlára történő készpénzbefizetés nem számít átutalásnak, a felmerülő banki díjak a vételárból levonásra kerülnek.

Átutalást kizárólag belföldi, forint számláról fogadunk, lehetőség szerint a megrendelő vagy a számlázási adatoknál megadott személy számlájáról.

Az átutalások feldolgozása részben automatizált, a jóváírást követő első munkanapon történik meg. Ha az átutalást nem a megrendelő vagy a számlán szereplő személy, hanem a rendeléshez nem kapcsolható harmadik személy bankszámlájáról indítja, akkor tudomásul veszi, hogy a beazonosítás akár 30 naptári napot is igénybe vehet. Az ebből eredő késedelem miatti mindennemű kártérítési igényt kizárunk.

10. Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. 

11. Házhoz szállítás díjszabása

Webáruházunk többféle házhozszállítási szolgáltatást és átvevőpontra történő kézbesítést kínál:

Szállítási módok:

  • futárszolgálat (1890 Ft-tól)
  • Csomagpontra való kiszállítás (1890 Ft-tól)
  • Csomagautomatába való kiszállítás (1490 Ft-tól)
  • személyes átvétel átvevőhelyünkön (0 Ft)

Fizetési módok:

  • előreutalás 
  • utánvét készpénzben
  • utánvét bankkártyával
  • készpénz 
  • online fizetés bankkártyával
  • PayPal (PayPal egyenlegről vagy bankkártyáról)

Az utánvét összege egyes szállítási módoknál csak készpénzzel, másoknál csak bankkártyával fizethető.

Futárszolgálati kézbesítés

A feladást követő első vagy második munkanapon történő standard kézbesítés, 8-18 óra közötti időszakban. Időzített kézbesítés vagy telefonos/SMS értesítés nem kérhető. Kétszeri sikertelen kézbesítés után a csomag a feladóhoz visszaküldésre kerül.

Utánvét esetén a rendelés végösszegét - a termék(ek) és a szállítás díját - a csomag átvételekor a futárnak KÉSZPÉNZBEN kell kifizetni, a futárnál bankkártyás fizetési lehetőség nincs. A fizetendő végösszeget a megrendelés összesítője és szállítást visszaigazoló értesítő levél tartalmazza.

Ha előreutalással kíván fizetni, kérjük megrendeléskor a Szállítási/Fizetési módot ennek megfelelően válassza ki! Előreutalás választása esetén a megrendelés feldolgozását követően elküldjük Önnek a számlát, mely tartalmazza a fizetendő bruttó végösszeget és bankszámlaszámunkat is. Az összeg beérkezése után a megrendelt termékeket átadjuk a futárnak.

Futárszolgálati díjak: 1890 Ft-tól, a pontos díjat csomagsúly alapján a szállítási mód választásnál számolja ki a rendszer.

Minimális rendelési érték a kiszállítás választásához: 5000 Ft.

FOXPOST csomagautomatából történő átvétel

Több száz csomagautomata országszerte. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, a helyszínen csak bankkártyás fizetés lehetséges.

Megengedett legnagyobb dobozméret: 60 x 30 x 36, maximum 25 kg.

FOXPOST szállítási díjak

Súlytól Súlyig Összegtől Összegig Szállítási díj
0 24,99 0 29999 1490
0 24,99 30000 999999 0

FIGYELEM! 25 kg felett ez a szolgálatás nem vehető igénybe.

Személyes átvétel bemutatótermünkben

A webáruházban megrendelt termékek személyes átvételére az alábbi helyszíneken biztosítunk lehetőséget, díjmentesen:

Gymstore Hungary - Budapest, XIV. Szugló u. 83-85.

Ha megrendelését személyesen kívánja átvenni, kérjük azt a SZÁLLÍTÁSI/FIZETÉSI MÓD kiválasztásával jelezze a megrendelés elküldése előtt.

A megrendelt termékek személyes átvételére az erről szóló értesítésben szereplő címen és nyitvatartási időben van lehetőség az értesítéstől számított 7 napig. 

Személyes átvétel esetén a rendelés összegét forintban, készpénzben kell kiegyenlíteni. Más valutában, utalvánnyal, vagy bankkártyával való fizetésre jelenleg nincs lehetőség.

FIGYELEM! A bemutatóteremben bolti értékesítést nem folytatunk, a kiszolgálás online megrendeléshez kötött!

12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket az hol vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

(Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba)

3. Jótállás

Milyen esetben élhet fogyasztó a jótállási jogával? 

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? 

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

 Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §) A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a 117/1991. (IX. 10.) és a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak.

 14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: 1141 Budapest, Szugló u. 83-85. Gymstore Hungary

Nyilatkozatát emailben is elküldheti az info@gymstore.hu címre.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

A visszaküldött termékben bekövetkezett értékcsökkenésért Ön felel, ha a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges minimális mértéket meghaladó használat miatt következett be. Ide tartozik különösen, de nem kizárólag a termék minden olyan használata, mely a személyes megtekintést, kézbevételt, kipróbálást, felpróbálást meghaladó mértékű és a termék állapotának romlásával jár. Az értékcsökkenés mértékét a visszaküldött termék vizsgálata után állapítjuk meg, melyről 7 napon belül értesítjük. Az értékcsökkenés összege a visszatérített vételárból kerül levonásra.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Romlandó termékek, élelmiszerek amelyek nem tartoznak a tartós élelmiszer kategóriába
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

15. Adatkezelési nyilatkozat

A gymstore.hu domain néven üzemelő webáruház adatait az 1234 Development Solutions Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnereink megismerhetik a csomag kézbesítéséhez. A megrendelésből származó adatok további felhasználása csak anonimizált módon történhet, mely adatokból a vásárló személye többé már nem azonosítható.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Emelet, ajtó

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • E-mail cím
  • Használni kívánt jelszó
  • Név
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Emelet, ajtó

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

  • eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
  • kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat nem adjuk ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 5 munkanapon belül. A hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű, aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet. Harmadik fél ajánlatait nem kézbesítjük a megadott e-mail címre.

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adjuk át a hatóságok részére. Az általunk használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az 1234 Development Solutions Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@gymstore.hu e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

További adatfelhasználás

A webáruház látogatóinak tájékoztatására oldalunkon vásárlási hitelesítés történik, mely a bal alsó sarokban felugró kis ablakban jelzi az utolsó 20 vásárlás időpontját, valamint az időponthoz tartozó anonimizált vásárlói adatokat. A megjelenítés időtartama 8 másodperc, gyakorisága 3 perc. Az adatok vásárlóktól való függetlenítését a Startüzlet (Kontornet Bt.) által üzemeltetett szoftver emberi beavatkozás nélkül végzi, az így létrejött anonimizált adatok biztosítják, hogy a vásárló személye utólag nem azonosítható. (pl. Péter Budapest településről vásárolt 2 órával ezelőtt). Amennyiben valamilyen okból nem kívánja, hogy az Ön keresztneve és a település neve rövid időre megjelenjen a webáruház felugró ablakában, akkor kérjük a következő módon járjon el: a Név rovatba kérjük írja be: Új Megrendelő, a Település rovatba pedig: Magyarország. A rendelés teljesítéséhez szükséges név és település adatokat pedig a Megjegyzés rovatban kérjük megadni.

16. Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

Online vitarendezési platform
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu

17. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeket és adatkezelési nyilatkozatot.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

18. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:1234 Development Solutions Kft. 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt

Egyéb tudnivalók

A webáruházban történő megrendelés elküldésével a megrendelő kijelenti, hogy elfogadja a jelen feltételeket és tisztában van a rendelés menetével, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.

Tájékoztatás

Az Európai Bizottság online vitarendezési platformjának címe: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Érvényes: 2012.10.01-től visszavonásig. Utolsó frissítés: 2021.06.01.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbáld újra.